(απαραίτητο για την ψηφοφορία των ταινιών)
(απαραίτητο για το σχολιασμό των ταινιών)

Στατιστικά

  • Σύνολο μελών: 6466

Τυχαίες ταινίες

Προβολή της ταινίας

Μοναστηράκι

Βιογραφικό του σκηνοθέτη





















ΓΚΑΙΗ ΑΓΓΕΛΗ.

Γεννήθηκε στην Αθήνα

ΣΠΟΥΔΕΣ: Οικονομικές και Πολιτικές Επιστήμες στο Α.Π.Θ.
Σκηνοθεσία Κινηματογράφου στην Ανωτέρα Σχολή Κινηματογράφου Αθηνών

ΕΡΓΟΓΡΑΦΙΑ: Ταινίες, Τηλεοπτικές Σειρές και Ντοκυμανταίρ.


ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙ: [1976], Ντοκυμανταίρ, 35μμ, Δ, 20'. Μ/Α Βραβείο Δήμου Θεσσαλονίκης. Εκπροσώπησε την Ελλάδα στα διεθνή Φεστιβάλ - Ρόττερνταμ και Νέου Δελχί.(1976). ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 6,5 ΡΙΧΤΕΡ: [1978] Ντοκυμανταίρ, 16μμ, Δ,40'. ΧΡ.
Βραβείο Καλύτερου Ντοκυμανταίρ στο Φεστιβάλ της Δράμας. Εκπροσώπησε την Ελλάδα στο Διεθνές Φεστιβάλ της Βαρσοβίας και στην ΜΠΙΕΝΑΛΕ οικολογικών και περιβαντολογικών ταινιών στη Γαλλία (1978).

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΧΑΡΑΚΤΙΚΗ: [1983] Ντοκυμανταίρ, 16μμ, ΧΡ

ΟΘΟΝΗ [1984] Ταινία εικαστικού πειραματισμού,35μμ, ΧΡ,3' Συμμετείχε στο φεστιβάλ Φλωρεντίας (1984).

ΜΕΛΠΩ ΑΞΙΩΤΗ: [1988] Ντοκυμανταίρ, 16μμ,ΧΡ, 30' Α Βραβείο Καλύτερου Ντοκυμανταίρ Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης
(1988).

ΜΟΙΡΑ: [1990] Μυθοπλαστική ταινία ΜΜ. 35μμ,ΧΡ Κρατικό βραβείο ταινίας (1990).Παίχτηκε στην τηλεόραση και στους κινηματογράφους.

ΓΥΝΑΙΚΕΙΟΣ ΛΟΓΟΣ: [1991] Μυθοπλαστικά ντοκυμανταίρ, σειρά 4x30' για ελληνίδες συγγραφείς και ποιήτριες .16μμ,
ΧΡ. ΜΑΡΙΑ ΠΟΛΥΔΟΥΡΗ ( 1902-1930) συμμετείχε στα βραβεία ΝΙΚΗ τον Μάρτιο του 1992 στο Άμστερνταμ της Ολλανδίας.
ΓΑΛΑΤΕΙΑ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ, (1881-1962)
ΚΛΕΑΡΕΤΗ ΔΙΠΛΑ ΜΑΛΑΜΟΥ, (1886-1977)
ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ. (1886-1977)

ΎΔΡΑ : [1993] Πρότυπο Ντοκυμανταίρ για την Πολιτιστική ταυτότητα του νησιού. 16μμ,ΧΡ, 30’.Α Μεγάλο Βραβείο στην SHELL για την χορηγία της στην ταινία.


ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΣΤΕΡΗΣ [2003] Μυθοπλαστικό ντοκυμανταίρ, 53’. XP.

ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ: 1978-1989.
30 ταινίες για την τηλεόραση με πολιτιστικά και κοινωνικά θέματα όπως:
ΜΑΡΙΑ ΠΛΥΤΑ, ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΚΑΙ ΤΥΠΟΣ, ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ, ΟΡΕΙΒΑΣΙΑ, ΤΟ ΔΙΑΖΥΓΙΟ, Ο ΒΙΑΣΜΟΣ, ΠΡΟΙΚΑ, ΑΛΕΚΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΚΗΣ , ΟΙ ΕΝΖΕΝΥ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ, ΑΛΙΚΗ ΓΕΩΡΓΟΥΛΗ-ΘΕΑΤΡΟ ΑΠΟΘΗΚΗ, ΤΟ 24ΩΡΟ ΜΙΑΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΜΑΙΑΣ ΒΙΑΣΜΟΣ κ.α

Στις περισσότερες ταινίες της έκανε τα ντεκόρ και τα κοστούμια.Αυτοδίδακτη ζωγράφος, συνεργάστηκε με τον ιστορικό και κριτικό τέχνης Αλέξανδρο Ξύδη από το 1999 ως το θάνατό του το 2004. Έκθεση των έργων της με τίτλο Les Non Dits 24 Μαΐου -17 Ιουνίου 2006 στην ARTOWER AGORA.

ΑΛΛΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ.

α) Συμμετοχή σε επιστημονικές έρευνες σχετικά με τα ναρκωτικά στην Ελλάδα και τα προβλήματα προσαρμογής των επαναπατρισθέντων μεταναστών 1076-1977.
β) Υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων στο Παγκόσμιο Φεστιβάλ Σύγχρονης Μουσικής 1978.
γ) Δημοσιεύσεις κειμένων σχετικών με τον κινηματογράφο, στα περιοδικά ΦΙΛΜ, ΑΝΤ1, ΠΟΛΙΟΡΚΙΑ καθώς και μεταφράσεις με το ίδιο αντικείμενο. (Υπεύθυνη του αφιερώματος για τον Κινηματογράφο των Γυναικών, στο περιοδικό ΦΙΛΜ 1979).
δ)Την δεκαετία του 1970 ασχολήθηκε με το Γυναικείο Ζήτημα. Οργάνωσε με λίγες γυναίκες ακόμη την πρώτη ομάδα που δημιουργήθηκε μετά την πτώση της δικτατορίας την ΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ.
ε) Διετέλεσε εκπρόσωπος της Ε.Ε.Σ στην FERA (Ευρωπαϊκή Ένωση Σκηνοθετών) για μία τριετία (1996-1999)

Από το 2003 και μετά ασχολείται με την ζωγραφική και την φωτογραφία ενώ ετοιμάζει μία εικαστική ταινία που αφορά το γυναικείο σώμα και την θάλασσα βασισμένη σε πίνακες της αλλά και σε ζωντανά γυναικεία σώματα….